Popular Post

Posted by : Unknown December 12, 2015


Aku Shah. Umur 18 tahun dan berasal dari sebuah negeri di hujung utara Tanah Melayu ( Bukan negeri Inderasakti yer ). Seumur hidup aku, aku tak pernah berenggang dengan keluarga. Ini adalah kali pertama bila aku dipaksa untuk meneruskan pelajaran aku di Matrikulasi UniUtama.

Aku bukanlah dari keluarga yang ada-ada. Ayah aku kerja biasa-biasa saja dan ibu aku cumalah seorang suri rumah. Aku anak ke dua dari lima beradik. Sulung akak aku, aku, dan 3 orang lagi adik-adik lelaki aku.

Sejak bila aku tahu yang aku sukakan jantan? Dan, bila bermulanya?
Apa yang aku ingat, sebelum aku mula belajar di sekolah rendah, aku sudah pun pernah bermain hisap-hisap kote dengan sorang sepupu aku. Kamal. Dia muda setahun dari aku. Dalam permainan tu, tidak sedikit pun ada rasa sayang, cuma rasa seronok bermain dengan alat lelaki masing-masing.

Bila aku masuk sekolah rendah, aku mula perasan, aku lebih suka melihat jantan-jantan yang kiut. Aku perhatikan mereka tanpa aku sedar, itu adalah satu tanda yang aku akan gila dengan kaum lelaki nanti. 

Secara sedar, pengalaman pertama aku klimaks adalah pada usia aku 13 tahun. Haaa, lebih kurang macam kisah FIRST TIME ( pinjam ehh ). Sejak rasa seronok ya amatz, aku makin aktif menjalangkan diri, mencari tangan-tangan baru untuk memuaskan aku. Aku ada Nazir, Kamal sepupu aku tu, Sabri dan Rizal. Bila ada peluang, tangan merekalah yang akan memuaskan nafsu serakah aku. Sebagai balasannya, aku akan berbuat perkara yang sama pada mereka. 

Itu kisah silam aku. Hari ini, aku di tempat baru, bersama rakan-rakan baru, roomate baru dan semua baru. Dan aku berjaya menghilangkan homesick dan menikmati betapa seronoknya hidup di Matrikulasi.

Roomate aku Zaidi. Good guy, brotherhood sikapnya. Dia banyak bagi nasihat dan motivate aku. Kebanyakan classmate dia (jantan) selalu datang lepak-lepak di bilik kami. Shahiran budak Kelantan yang aku suka, Nasa budak Trengganu, Atook budak Penang, Shar budak Kedah, Faez senegeri dengan aku dan ramai lagi la. Lama-lama, aku pun jadi akrab dengan depa semua ni. Malah, aku lebih akrab dengan member roomate aku berbanding dengan yang sama batch dengan aku.

"Mate, malam ni aku nak tidoq kat katil hang, boleh?" tanya Faez yang sedang menelaah Majalah Ujang yang aku baru beli. 

"Aku tak kisah. Tapi sempit la sikit." Aku beri green light. Normal la kan. Duduk kat kolej, kongsi katil, kongsi makan dan macam-macam benda lagi boleh dikongsikan. 

Malam tu aku tidur awal. Kalau tak salah aku, pukul 10 aku dah lelap. Nampak je aku berbaring, Faez yang dari magrib lagi dah bertandang ke bilik aku pun turut sama berbaring disebelah aku dengan buku apa ntah kat tangan dia.

"Faez, roomate aku nak tido tu, Jangan kacau dia. Dah, turun kat tilam bawah." Zaidi bersuara. Mungkin dia tak nak aku rasa terganggu dengan sikap kawan dia kot.

"Ala Zaidi, aku dah mintak izin kat Mate la tadi. Lagipun, sat gi Shaheran ngan Nasa nak tidoq sini." Faez jawab sambil matanya merenung buku di tangan dia. 

"Mate, ko okey ke Faez baring sebelah ko tu." Zaidi masih tak puas hati dengan Faez gamaknye.

"Aku okey je. Tak kisah pon." Benar, aku memang tak kisah. Bukan sebab aku mengharapkan sesuatu, atau plan nak buat sesuatu, aku betul-betul tak kisah.

"Kalo macam tu, takpe lah." Zaidi kembali terus menulis sesuatu pada writing pad dia. Assignment kot.

Aku terus tidur. Penat sangat. Tadi petang aku ada aktiviti kat Pusat Sumber. Tugas aku petang tadi untuk uruskan pinjaman dan pemulangan buku. So takde la masa untuk aku tidur petang.

Malam itu berlalu dengan pantas. Pukul 6 pagi aku dah terjaga. Aku merasakan ada tangan yang sedikit berisi sedang memeluk aku. Kemas tangan itu melingkari dada aku. Perlahan-lahan aku kejutkan empunya tangan tu. Faez. 

Sejak itu, setiap malam Faez akan tidur disebelah aku. Setiap pagi juga, bila aku bangun, pasti ada tangan yang memeluk aku kemas. Bagi aku, biasa la tu, katil kecik, kena pulak Faez ni lasak sikit bila tidur. Seolah-olah katil tu milik kami berdua. Pernah dia kejutkan Nasa yang terlelap disebelah aku, semata-mata kerana dia nak baring disebelah aku. 

Satu malam tu, aku tak nampak Faez. Kalau tak, selepas solat maghrib dia pasti datang ke bilik dengan t-shir dan kain pelikatnya. Tapi malam tu aku tak nampak langsung kelibat dia. Pada fikiran aku, maybe dia busy dengan tugasan yang dia ada. Dalam pukul 11 malam, dia muncul di muka pintu dan tersengih seperti selalu. 

"Haa, ingatkan tak nak mai dah malam ni." Aku senyum.

"Tadi, roomate aku ajak gi town beli barang. Baru balik ja ni." Kata Faez sambil melangkah menghampiri aku.

"Mandi dak lagi ni? Kalau dak, hang jangan tidoq sebelah aku. Bau bek bek." Sengaja aku mengusik dia.

"Pada hang kata aku bek-bek. Aku mandi la, takkan nak tidoq sebelah hang aku tak nak wangi-wangi kot. Cuba cium ketiak aku ni, wangi dak." Aku menolak Faez bila dia cuba menghampirkan ketiak dia dengan muka aku. Zaidi yang sibuk membaca novel tergelak melihat gelagat aku dengan Faez.

"Ko jangan Faez, muntah hijau budak tu. Ketiak hang tu dah la bau tungkik." Serius je bunyi nada suara Zaidi. Kami gelak. Honestly, lepak dengan depa ni memang best. Happy dan happy je manjang.

Aku tepuk-tepuk batal aku sebagai tanda aku dah nak landing. Malam tu aku pun tidur dengan kain pelikat yang aku pakai dari maghrib tadi.

"Dah nak tidoq ka mate. Hang tidoq la dulu, sat gi aku tidoq. Nak sembang ngan Zaidi sat ni." Aku tak kata apa. Memang dah kebiasaan macam tu. Aku akan tidur dulu. Cuma malam tu, aku rasa susah nak lelap. Aku cuma pejam tapi mata aku tak lena. Maybe sebab dok dengar apa yang roomate aku sembangkan dengan Faez kot. 

Malam tu, kat tilam bawah ( tilam yang diletakkan atas lantai antara katil aku dengan katil Zaidi ) Shahiran dah lama dibuai mimpi. Awal betul dia tidur. Kire aku tak kalah gak la malam ni. Hehehe...

Entah pukul berapa, aku tersedar dari tidur-tidur ayam apabila tangan Faez memeluk dada aku. Bilik dah lama gelap. Zaidi pun dah berdengkur. Tidak semena-mena aku rasakan jantung aku berdegup sedikit kencang. Dan ia semakin kencang bila aku dapat rasakan jemari Faez bergerak mencari puting aku dan digentelnya. Kemudian, tangan gempal itu bergerak kebawah dan berhenti tepat pada kemaluan aku. Diusap-usap dan dipicit-picit perlahan hingga apa yang tidur menjadi jaga, apa yang lembik menjadi keras lagi tegang. Aku yang ketika itu berbaring menghadap dinding, juga dapat merasakan sesuatu yang keras berdenyut-denyut dibelakang aku.

Tiba tiba, Faez berhenti mengusap. Sebaliknya, tangannya digerakkan untuk membuka gulungan kain pelikat aku. Bila terbuka saja, tangan dia terus masuk ke dalam dan kembali mendapatkan alat kelelakian aku. Aku cuma mampu diam dan menunggu saja apa yang Faez akan buat. Mukanya dah rapat di leher belakang aku. Dicium-cium perlahan. Bertambahla keasyikan aku malam tu. Tangannya pula menggenggam erat daging yang suam-suam tu sambil digerakkan maju dan mundur. Aku yang dah lama tak dapat, membiarkan saja. Mungkin rezeki aku kot. Tak lama selepas tu, aku yang dah tak mampu nak bertahan lebih lama, melepaskan lahar pekat lagi putih itu berdas-das. Faez masih terus menggerakkan tangannya maju dan mundur. Ngilu siot. Kemudian, Faez menyapu-nyapu sisa cecair yang baru tumpah dengan tangannya. Cecair itu digunakan untuk memuaskan dirinya pula. 

Aku yang masih berpura-pura tidur mengubah posisi tidur aku, Jika tadi aku meniring, kini aku terlentang pula, boleh aku tengok apa Faez nak buat lepas ni. Cahaya samar-samar masih mengizinkan aku untuk melihat segala kerja yang Faez lakukan. Dia tidak hiraukan sama sekali aku yang dah berubah posisi ni. 

Faez menyelak kain pelikat yang dia pakai. Jelas nampak kemaluan dia yang kerdil dan kecik tu diurut laju dengan pelincir asli yang baru aku berikan. Tak lama, Faez pun memuntahkan laharnya dengan beberapa kali tembakkan. Banyak. Hanyir. Mungkin peram lama kot. Bila selesai, dia lap tangannya dengan kain pelikat yang dipakainya. Kemudian dia betulkan kain pelikat dia dan terus bangun....

Jumpa lagi di #2.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 my PLU life, my PLU words, my PLU mind - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -