Popular Post

Posted by : Unknown February 20, 2014

Sebelum teruskan, korang boleh baca dari mula kisah Couple Ku Jantan Str8 di Part 1 dan Part 2.

Maaf sebab terlalu lama untuk sambungan kisah benar ni memandangkan komitmen penulis terhadap kerja dan beberapa hal peribadi yang lebih dulu perlukan perhatian.

Esoknya, aku dan Jed kesiangan. Sewaktu aku celik aje mata, Jed masih erat merangkul tubuh aku. Seperti tidak mahu dilepaskan sampai bila-bila. Konek dia yang tegang lagi keras itu terasa berdenyut-denyut menekan pahaku. Biasalah, pagi lah katakan.

Perlahan-lahan, aku goyang-goyangkan badannya untuk dia jaga dan bangun. Kemudian bersiap untuk ke tempat kerja. Jelas, beberapa tompokan merah melakar pada beberapa bahagian tubuhnya. Dada, perut dan paha. Jelas kelihatan. Nasib baik, kawasan itu ditutupi dengan uniform kerja.

"Morning abang." Dia senyum. Seperti tiada apa-apa yang berlaku, dia bingkas bangun dan mengeliat beberapa kali dan terus menuju ke bilik air. Aku, seperti biasa, capai tuala dan berus gigi, terus bergerak ke bilik mandi. Sebenarnya bilik mandi kami bukanlah sebuah bilik seperti yang korang gambarkan. "Bilik" mandi kami cumalah kawasan belakang rumah yang berbumbung tanpa dinding. Terdapat sebuah kolah besar dan dua batang shower. Jadi, untuk mandi bersama bukanlah sesuatu yang pelik bagi penghuni asrama kilang tersebut. Itu adalah perkara biasa.

Aku dan Jed sama-sama ke tempat kerja. Memandangkan hari ni kami bangun agak lewat, maka, tiadalah sarapan pagi. Kami terus ke department masing-masing. Aku ke Bahagian QC Rope and Twisting. Jed jauh ke dalam, Bahagian Netting.

"Abang. Awat penat semacam hari ni. Nak angkat kaki pon tak larat." Jed lontarkan pertanyaan pada aku pada waktu rehat pertama sambil tangannya menyuap sesudu nasi lemak.

Memang aku nampak dia kepenatan. Mungkin sebab kerja lebih dari biasa semalam kot. Aku senyum.

"Semalam tu, kerja teruk." Terasa kaki aku disepak perlahan. Dia tersenyum. Nasib baik pagi itu cuma aku dengan Jed saja yang bersarapan selain pekerja-pekerja lain. Kawan-kawan aku dan Jed mungkin lepak kat depan sambil smoking. Selalunya kami jarang makan pada masa rehat pertama.

"Penat, tapi best." Suara Jed seakan-akan berbisik sambil kakinya mengis-nguis kaki aku.

"Abang janji, abang akan buat lebih baik dari yang semalam. Tapi ada syarat dia." Sengaja aku pancing Jed. Dia memandang aku, merenung kedalam mata aku. Riak wajahnya penuh persoalan.

"Syarat. Syarat apa abang."

"Nanti kita sembang kat rumah. Kat sini tak berapa sesuai kot. Dah, makan cepat. Bleh kita lepak dengan Sham sat kat depan." Aku tunggu dia habiskan makanan dalam pinggan. Aku dah beberapa minit menyuapkan nasi lemak terakhir dari pinggan aku.

Hari terasa cepat berlalu. Masa kerja pun dah abeh dah. So, seperti hari-hari biasa, aku tunggu Jed untuk sama-sama balik ke hostel. Selalunya, selepas 15 minit masa balik berlalu, dia akan muncul dan senyum dari jauh. Senyum tu la yang buat aku tak senang duduk.

Sebenarnya, Jed ni mengingatkan aku dengan seseorang. Budak Skudai, Johor, muda setahun dari aku. Pernah menjadi roomate aku dulu kat sebuah IPTA. Sepanjang hidup beroomatekan dia, kami macam suami isteri yang saling berkasih sayang. Wajah Jed memang iras benar dengan budak tu.

Sampai saja di rumah, aku menuang sedikit wiski dan kemudian aku campurkan dengan coca-cola dan sedikit perahan limau. Aku perasan, Jed memuncungkan mulutnya setiap kali aku minum. Well, I am not a good guy at all. Maybe sebab kat hostel ni aku bercampur dengan ramai pekerja Thai, membuatkan aku kalah dan terikut gaya hidup depa ni. Tu cerita lama.

"Sampai bila abang nak minum ni. Jed tak suka la. Busuk." Jed memberanikan diri menegur perlakuan aku. Aku cuma senyum sambil cuba merangkul leher dia. Terus ditepisnya tangan aku.

"Jed. Sebelum Jed stay hostel dengan abang, lagi teruk abang minum. Now, dah kurang. Abang janji, abang akan perlahan-lahan stop this. Ok?" Sengaja aku beri harapan. Ya, memang betul, harapan itu sememangnya juga kehendak aku. Kehendak untuk berhenti menyentuh minuman keras yang sudah menjadi sebahagian dari rutin kehidupan aku.

"Abang janji dengan Jed, yang abang akan berenti minum.?"

"Yes dear. You may keep my words." Sengaja aku cium pipinya yang licin tanpa sebiji jerawat pun.

"Busuk la." Terus Jed menolak aku hingga jatuh atas tilam yang setiap malam menjadi alas kami tidur. Aku betulkan baringan ku sambil kedua-dua tapak tangan menjadi alas kepala ku. Dengan hanya berseluar pendek, aku baring melepaskan lelah di bawah kipas yang laju berputar. Sesekali aku capai gelas yang berisi campuran wiski dan meneguknya tanpa sedikitpun rasa dosa.

Jed yang sedari tadi melihat perlakuan aku, merapatkan diri dan melabuhkan kepalanya disisi aku. Hampir dengan bahuku.

"Tak busuk ke. Abang tak mandi lagi ni?" Aku senyum melihat dia yang seakan-anak-anak yang dahagakan belaian.

"Abang, selama ni Jed tak pernah terfikir sekali pun yang Jed akan main dengan jantan. Tapi dengan abang, pasai pa Jed boleh buat macam tu. Jed rasa bersalah sangat kat abang.? Ada nada sedih dalam pertuturannya.

"Eh, pasai pa pulak Jed bersalah. Selama ni, abang yang mulakan. Bukan Jed. Abang yang patut mintak maaf kat Jed kan." Aku saja berlagak macam biasa. Mindaku yang sudah mula high dengan penangan wiski Cap Naga Siam tu terpaksa berkerja lebih kuat untuk menyusun ayat demi menambat hati seorang jantan yang telah aku bengkokkan.

"Memangla, tapi Jed tak rasa pon nak menolak pada masa abang mulakan tu. Jed rasa best ja. Hurmm... Tadi abang kata abang nak buat yang lebih best dengan syarat. Apa syarat dia. Susah dak.?

"Just enjoy the game yer sayang. Muahhh." Lagi sekali aku cium pipi dia. Dia biar dan senyum.

"Syarat ehh. Syarat dia, Jed kena rela dengan apa yang abang buat. Kalau Jed tak rela, abang tak boleh buat sebab akan jadi tak best." Aku sambung semula perbualan aku tu.

Jed renung aku. Dari berbaring, dia dah mengiring mengadap aku. Kenapa la mamat ni comel sangat. Tak pernah tidur konek aku bila perati mamat ni dekat-dekat. Asyik bangun aja.

"Rela? Maksud abang.?" Jed semakin curious.

"Sampai masa nanti, abang akan buat. Masa tu, kalo Jed rasa tak nak, just tell me and abang takkan teruskan. OK" Sengaja aku gantung penerangan lanjut supaya perangkap aku seterusnya mengena.

"Ok. tapikan abang, hari ni penat sangat. Dah tu, dok teringat pasal semalam ja. Pandai abang ni puaskan Jed." Hehehe, macam mintak lagi je mamat ni kan.

"Nak lagi ke." Sengaja aku tanya dia soalan macam tu.

"Entah." Ringkas. Perbualan kami terhenti disitu. Jed tertidur. Manakala aku pula sebuk dengan wiski aku. Hinggalah akhirnya aku turut terlelap.

Aku terjaga bila mana aku merasakan ada sesuatu yang menggelikan konek aku. Dah malam rupanya. Gelap. Dalam samar-samar, aku lihat ada kepala turun naik pada paras paha aku. Sengaja aku mendengus kesedapan dengan kuat untuk memberi isyarat bahawa aku dah terjaga.
Kepala itu berhenti dan memandang aku. Dalam samar-samar, aku nampak dia tersenyum. Jed.

"Aik, awat stop. Sedap tu." Sengaja aku bisikkan kepada dia.

"Tak nak la. Nak abang pi mandi, pastu kita pi makan. Balik tu baru kita sambung balik. Boleh?" Wow. sudah berani mengatur jadual. Dah ketagih la tu.

"Ok, abang mandi dulu. Jed mandi dak lagi ni.?" Aku dengan malas bangun, meraba mencari suis lampu dan capai tuala aku yang ada kat ampaian sebelah pintu.

"Dah, tunggu abang ja. Cepat la, dah pukul 9.00 malam dah ni."

Selesai mandi, aku berpakaian ringkas dan keluar makan kat gerai seberang jalan besar. Memang selalu kami makan kat situ ja. Dekat dan makanan dia boleh tahan sedap.  Aku rasa bahagia dengan mengenali Jed. Aku rasa kekosongan hati aku sedikit terisi. Aku rasa tuntutan batin aku sedikit terubat walaupun tidak sepenuhnya. Jujur aku katakan, aku amat menyayanginya. Kalau tak, masakan aku sanggut menelan semua air maninya sewaktu memancut dulu. Hehehe. 

Dalam masa yang sama, aku turut rasa bersalah dengan diri dia, kerana selama ni dia adalah lelai lurus yang tidak pernah terangsang dengan mana-mana lelaki. Pemuda berumur 17 tahun tu terlalu naif untuk mengerti hubungan songsang yang aku sengaja jebakkan dia bersama.

Sesekali dia ada bercerita pasal perempuan. Pasal siapa dia suka, pasal hubungan dia dengan perempuan tu. Aku sekadar dengar dengan terbit sedikit rasa cemburu. Ialah, dah nama pun straight, takkan 100% aku mampu hilangkan naluri dia tu dalam sekelip mata.

Selesai makan, kami pun balik ke hostel. Seperti biasa, housemate kami masih kerja. Shift malam. 

Di bilik, aku hidupkan desktop untuk layan movie yang aku beli hujung minggu lepas. Masih ada beberapa filem yang tak tengok lagi. Zaman ni desktop tuh je la ramai yang mampu beli. Laptop mahal bagak zaman ni. Makan lima ribu lebih kot.

Filem tu filem hantu. Jed pulak sorang yang penakut. (Pelik, jantan straight tapi penakut). Memang aku suka dengan cerita seram selain cerita-cerita komedi. Walaupaun dia takut, dia masih bernafsu untuk turut sama menonton cerita hantu cina yang aku beli tu (maaf, tak ingat tajuk filem). Tiap kali adegan seram, pasti mukanya dipalingkan kearah lain atau ditekupkan bantal pada mukanya. Tangannya pula erat memeluk aku seperti hantu dalam filem tu nak ambik dia. Hahahahaha....

Hampir tengah malam, aku pun tutup komputer aku. Bukak baju dan terus baring. Jed pun dah lama berbaring sambil mata terkelip-kelip memandang aku. bantal peluk yang sebelum ni menjadi pemisah antara aku dan dia dah beralih tempat. Tiada lagi pemisah antara aku dan Jed. Dengan biasan lampu jalan dari luar, aku merangkak perlahan ke tempat tidurku. Sengaja aku lajakkan sikit gerakkan aku dan terus meniarap di atas badan Jed.

"Aduhhh. Sakit ahhh." Dengan kuat dia meolak aku.

"Ops, terlajak pulak. Sorry.. sorry." Sambil aku gelak-gelak. Aku pun membetulkan tidur aku. Seperti biasa, kedua-dua tangan aku di bawah kepala sambil mata galak melihat kipas siling yang berpusing laju.

Diam. Cuma terdengar bunyi deruan kipas angin yang berputar. Sesekali terdengar bunyi kenderaan di jalan besar yang memecut laju.

Jed yang berbaring disebelah aku juga diam. Cuma dia kerap bergerak seperti resah dan tidak selesa. Pelik. Nak kata panas, sekarang bukanlah musim kemarau kering. Suhu bilik biasa saja.

Tidak semena-mena Jed melabuhkan kepalanya mengiring mengadap aku di lengan kiri yang terlipat. Mukanya betul-betul separas dengan leher aku. Tangan kirinya pula mula memeluk aku sambil jemarinya meraba-raba mencari sesuatu. Mukanya mula dirapatkan dengan mukaku. Aku yang menyedari apa kemahuan Jed, turut mengiring mengadap jejaka manis disebelah aku tu. Lantas, aku turut sama memeluk dia dengan erat sambil tangan aku menjalar kebawah mencari isi pejal yang mengiurkan bila dipandang. Aku ramas-ramas perlahan isi ponggongnya dan sesekali aku memberikan tamparan manja.

Kini aku membiarkan dia menyerang aku mengikut tuntutan nafsunya. Tangannya yang menggosok-gosok belakang aku, mulutnya yang makin berani meneroka setiap inci bibirku, kakinya yang erat merangkul kaki ku dan sesekali terasa koneknya yang sudah lama keras itu menikam-nikam pangkal konek aku. Sedikit basah menandakan mazinya sudah melimpah keluar.

Sesekali aku masukkan jari-jemari aku ke celah alur ponggongnya yang pejal lagi gebu itu. Setiap kali jari aku mengenai lubang keramatnya, setiap kali juga Jed mendengus keenakkan. Aku basahkan jari aku dengan air liur dan aku cuba menguis-nguis pintu keramat lubangnya dengan perlahan.

"Arghhhhhhhh... emphhhh..." Dilepaskan kuluman lidahku tiap kali aku meneroka lubang keramatnya dengan jari hantu ku. Tidak dalam, cuma bermain-main di permukaan. Hangat sekali nafas yang keluar dari mulutnya tiap kali mengeluh kesedapan, membuatkan nafsu aku makin membara. Tapi aku tahu, gelojoh bukanlah jalan yang baik untuk aku menikmati keindahan seksual dengan Jed.

Jed makin berani menolak aku tidur terlentang. Dia tanpa lagi segan silu terus menyerang aku dari atas. Mulutnya rakus mengulum dan meneroka mulut aku, Tangannya pula aktif meramas-ramas dada aku seolah-oleh tetek aku nih besar bagak sambil sesekali tangannya meramas-ramas konek aku yang masih bersalut benang.  Ada masa aku dapat merasa cairan mazi dari kote Jed menitis keatas perut aku. Entah bila budak ni bogel ni.

Selang beberapa minit, dia makin dikuasai nafsunya. Dibawanya kote besar lagi panjangnya itu mengenai mulut aku. Nak aku hisap la tu. Aku terus menjilat-jilat kepala konek yang basah dengan cairan licin yang keluar. Sesekali aku hisap kepala itu semahunya sekuat hati. Mulut Jed tidak henti-henti mendengus kesedapan. Dia juga sudah pandai menggerakkan pinggulnya kedepan dan kebelakang. Sesekali, ditekan pinggulnya kedepan sejauh mungkin hingga mulut aku rapat ke pangkal koneknya. Horny siot.

Tangan aku pulak tak lekang dari terus bermain-main dengan isi pejal ponggongnya. Sesekali aku jolok juga jari aku dalam lubang bontotnya especially bila aku terasa geram yang amat sangat.

Tiba-tiba, Jed bangun. Dia mengubah posisinya menjadi 69 dengan aku. Dia tanpa rasa segan-segan terus mengulum konek aku yang tegang dari tadi. Walaupun masih baru, dia berani mengambil risiko untuk mencuba. Terasa kehangatan mulutnya membaluti batang. Dia juga sesekali cuba mengulum konek aku hingga kepangkal. Sedap juga mamat ni hisap.

Aku tolak Jed kedepan menjauhkan koneknya dari mulut aku. Aku koyakkan sedikit alur ponggongnya dan aku angkat sedikit kepala aku. Lagi sekali aku rimming lubang yang terkemut-kemut ketat tu. Aku dapat rasa, badan Jed menggigil setiap kali aku meneroka kawasan lubang larangan tu. Setiap kali juga bising mulut Jed menrintih kesedapan.

Sesekali aku jolok lubang itu dengan jari aku. Bermula dengan jari hantu, kemudian ditambah dengan jari telunjuk. Ketat. Kemutan yang kuat. Sengaja aku jolok dan tarik jemari aku untuk membiasakan lubang itu menerima kemasukan dari luar. Mulut aku pula aku jilat dua biji telor Jed semahunya.

"Sedapnya abang. Jolok lagi jari tu. Jed tak pernah rasa sedap macam ni." sambil tersekat-sekat Jed bersuara. Wah, peluang baik ni. Hari ni jolok jari, esok lusa, batang konek aku la pulak akan keluar masuk lubang ni. Cuma jangan gelojoh. Cuba tunggu sampai lah dia sendiri yang request benda tu.

Kini posisi bertukar lagi. Aku dengan penuh rasa kasih sayang perlahan-lahan aku tidurkan Jed dengan posisi meniarap. Kemudian, aku angkat sedikit ponggongnya ke atas. Dengan sendirinya, lurah ponggong Jed terbuka dan memudahkan aku untuk berinteraksi dengan alur seksi itu. Tanpa membuang masa, aku mencapai segugus butiran yang tergantung mekar di celah kangkangnya. Perlahan-lahan aku usap. Jemu mengusap, aku jauhkan sasaran tapak tangan ku mengena batang konek Jed yang keras gila tu. Aku dapat rasakan cecair pekat yang melekit membasahi kepala koneknya. Dengan air itu, aku usap supaya seluruh batangnya licin. Perlahan-lahan aku lancap batang keras tu.

Lurah dendam yang dari tadi aku kerjakan tidak sesekali aku lupakan. Dengan bantuan tangan yang sebelah lagi, aku luaskan rekahan yang dah terbuka tu. Aku benamkan muka aku ke celah alur yang memberahikan tu. Aku jilat semahunya lubang keramat Jed. Sesekali, lidah aku sengaja dijolokkan agar memasuki lubang nikmat tu. Sambil itu, batang keras dia aku lancap perlahan-lahan sambil sesekali aku usap telurnya yang bergantungan dahagakan belaian tu.

Bising Jed malam ni. Menikmati kelazatan demi kelazatan yang selama ni tidak pernah dia bayangkan.
Selang beberapa ketika, aku lentangkan Jed. Dalam kesamaran, batang koneknya bersinar dibias cahaya lampu jalan. Almaklumlah, batang dia dah basah diselaputi air mazi dia sendiri. Aku serang pula mulutnya. Aku cicip bibirnya. Aku hisap lidahnya semahuku. Tangannya sibuk mencari batang konek aku. Diusap, dibelai dan dilancap semahunya. Makin mahir budak ni.

Dari bahagian atas, aku mula turun ke dada. Ku kerjakan dua puting yang dah lama mengeras tu. Tangannya memeluk kepalaku agar lebih rapat dengan dadanya tiap kali aku menyentuh putingnya dengan mulut dan lidah ku.

Urhhhh... Arghhhh.. hmmmmph.. pelbagai bunyi keluar dari mulutnya yang sememangnya menaikkan nafsu syahwat ku.

Dari dada, aku bermain-main pula lidahku di perutnya. Pusatnya, ari-arinya yang dihiasi bulu yang kemas. semuanya aku jilat dengan penuh makna. Tangan ku sibuk dengan batang Jed yang mencanak gila tu.

Tangan Jed mula menggenggam rambut ku tatkala aku mula menjilat-jilat kepala konetnya. Seperti mahu pecah. Tegang benar aku lihat. Bila kepala koneknya mula berada di bibir aku, tak semena-mena tangannya menarik kepala aku agar keseluruhan batang koneknya menerjah memasuki mulutku hingga ke pangkal. Mulatnya sedikit terjerit kesedapan bila mana aku sengaja kemamkan bibirku. Proses naik turun menyaksikan Jed tidak tentu arah. Apatah lagi, dua jemariku meneroka lubang ponggongnya keluar masuk dari hujung hingga ke pangkal jari. Bila jemariku rapat dengan lubang ponggong Jed, sengaja aku gerak-gerakkan jemariku agar memberikan lebih nikmat pada Jed.

Sesekali dia akan gerakkan pinggulnya turun naik. Mungkin dengan cara itu lebih nikmat dia rasakan. I just follow the game.

Tiba-tiba, aku dapat rasakan badan dia menggigil. Lubang ponggongnya seakan-akan menggigit jemari aku yang keluar masuk. Kepala koneknya terasa kembang lebih besar dari tadi, keras dan lebih padat. Tangannya pula menarik kepala ku agar rapat dengan pangkal koneknya yang keras menggila tu. Dapat aku rasakan ledakan panas memenuhi tekakku dan mengalir melalui keringkongku. Lubang keramat Jed pula terkemut-kemut dengan kuat seolah-olah mahu memutuskan jemari aku yang berkerja keras disitu. Jed sedikit menggelupur sambil mulutnya membuahkan bait-bait kata yang menerangkan kenikmatan dan kepuasan yang dia kecapi.

"Arghhhh.. arghhh.. arghhhhh.. sedap abang. Awat buat macam ni. Sedap sangat ni. Arghhhhh.. ermssss..."

Berdas-das Jed memancutkan air maninya ke dalam mulut ku. Aku telan semuanya. Aku hisap batangnya yang masih mengeras tu demi untuk tidak mensia-siakan sisa-sisa air mani yang ada. Perlahan-lahan aku cabut jari-jari ku dari lubang ponggong Jed. Sedikit mengeliat dia. Mulutnya masih merintih kelazatan.

"Sedap.?" Tanya aku.

"Sedap sangat abang. Tak dapat nak cerita betapa sedapnya. Terima kasih tau. Muahhh." Jed sesungguhnya tidak kedekut dengan ciuman. AKu merasa bahagia. Bangga bila dapat memberikan kepuasan kepada dia.

Aku baring melentang. Konek aku terpasak keras. Besar dan panjang. Jed mengusap-usap perlahan konek aku dan telur aku.

"Sedap ke rasa air mani abang?"

"Abang rasa macam sedap je. Air Jed manis. Jed nak rasa?" Sengaja aku tanya. Sebenarnya aku cukup suka kalau orang hisap konek aku sampai pancut dalam mulut. Lebih aku suka, kalau orang tu telan kesemua air mani aku.

Tanpa banyak bicara, Jed mula menghisap dan mengulum batang aku yang dari tadi berdenyut-denyut tu.

"Arghhhh, pandai Jed hisap." Sengaja aku berikan pujian untuk menaikkan semangat dia.

Dia kini sudah biasa memasukkan batang aku sedalam mungkin ke dalam mulut dia. sambil tangannya melurut-lurut kantung telur aku dan memberikan rasa lebih nikmat.

Aku mula menarik Jed agar koneknya dapat aku hisap lagi sekali. Jed membiarkan. Sambil Jed berusaha keras memancutkan air mani aku, aku pula menghisap dan menjilat batangnya yang masih tegang dan garuang tu.

Sesekali aku dan Jed mendengus kesedapan.

Saat yang aku nantikan tiba juga, aku tekan kepala Jed dengan tangan aku agar mulutnya merapat dengan pangkal batang aku. Kemudian, ledakan demi ledakan muntah dari batang aku memenuhi rongga mulut Jed. Aku dapat rasakan ada lelehan cecair mengalir dari dalam mulut Jed membanjiri perutku. Aku faham, dia mungkin tak biasa dengan bau dan rasa air mani.

"Arghhh sayang...  sedap sayanggg... arghhhhhh... suck it more honey..." Aku seakan-akan berbisik menikmati kenikmatan yang tak terhingga tu.

Jed bangun bila segalanya selesai. Dicapainya kain tuala yang ada didalam bakul lalu dilapkan mukanya dan sisa air mani yang tumpah di atas perut dan batang aku.

"Hanyir la bang. Tak lalu." Jed mengomel sambil mengeringkan sisa-sisa air mani yang ada.

"Its ok Jed. Biar pancut dalam mulut macam tadi pon dah best dah. Pandai dia." Sengaja aku sedapkan hati dia.

"Betul? Jed tak nak la abang saja puaskan Jed. Tapi Jed buat ala kadar ja kat abang." Terlepas juga apa yang terbuku di hatinya.

"Awat, Jed sayang kat abang ke.?" Aku menyoal dia.

Diam.

"Jed nak kita puas sama-sama. Bukan Jed puas sorang-sorang abang puas sikit ja. Tak adil macam tu." Dia terus bersuara tiba-tiba tanpa menjawab soalan aku.

" Dah ok la Jed buat tu. Abang puas. Dah la, jom tidor, esok nak kerja pulak." Aku memeluk Jed bila saja dia merebahkan badannya disebelah ku.

Kami tidur berpelukan sambil mengenang kenikmatan yang entah bila akan berakhir tu.


Bersambung.

{ 1 carutans... read them below or add one }

  1. Pergh da baca dr 1 - 3. Mmg best beb. Mana smbungan dia lg.. X sabar nk tggu

    ReplyDelete

- Copyright © 2013 my PLU life, my PLU words, my PLU mind - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -