Popular Post

Posted by : Unknown February 04, 2014


Hari ni ramai sungguh hadek-hadek, habang-habang mencari partnet kat media sosial. Jika zaman haku muda-muda dulu, selalunya weols bersosial di MiRC, Yahoo Messengger sajo. Tapi hari ni, dari Facebook, sampai lah ke WeChat. Mudah sungguh teknologi hari ni.

Bermula dengan hi, dan berakhir dengan argghhh. So easy. Tapi, berapa ramai dari partner yang kita dapat tu, pandai dalam melayari bahtera terlarang ni? Pernah dak kita, dapat partner gelojoh yang hanya mementingkan kepuasan dirinya semata-mata, tanpa memikirkan diri kita? Pernah ke partner yang kita dapat tu, nampak suci bersih, hygence, tapi bila menganga saja mulut, kita terus pitam beberapa jam? Pernah ke blind date kita tu, mengaku straight act gile tapi bila jumpa, sebijik macam penari opera cina?

Haku tidak lah bijak mana pon dalam mencari pasangan ni. Tapi haku suka kalau kita sentiasa prepare sebelum terlambat.

Jadikan Sex seperti memasak.
Sex itu nikmat. Makanan juga nikmat. Untuk dapat nikmat, proses yang kita lalui perlulah sesempurna mungkin. Jika memasak, bahan-bahan perlu cukup dan segar dengan mood yang baik untuk memasak. Bahan kalau tak cukup, mood pun akan berubah sikit. Bila mood berubah, akan sedikit menjejaskan kualiti masakan tu. 

Sex pula, bahannya bukan sekadar ada konek, ada lubang saja. Kadang-kadang perlukan bahan-bahan tambahan untuk memberikan lebih nikmat kepada pelaku. Kalau tidak, nikmat yang kita dapat, adalah nikmat stereotype sajo. Rasanya tak perlulah haku senaraikan apa yang perlu disediakan kat sini. Memasing dah besar panjang untuk menilai apa yang best apa yang tak.

Bile part kissing, its good kalau masing-masing tidak berdepan dengan masalah bau molot. Sebenarnya, bau molot ni boleh membantutkan nafsu yang sedang bergelora. Konek yang tengah stim gile pon boleh terkulai layu. So, sedar lah diri. Kalau kita jenis molot berbau especially for smoker, sediakan gula-gula yang boleh menyegarkan nafas. So tak la pasangan korang tetiba putus selera kan.

Fucking is not just masukkan konek dalam lubang bontot. Ramai juga hadek-hadek hari ni berangan nak jadi top. Bila jumpa lubang, kire nak menjolok saja. Pakai air liur pon jadi. Mula la menjerit si vottom tu. Lain la kalo si vottom tu memang dah lohong kan, dah luas seluas alam. Untuk kenikmatan dan kepuasan bersama, both of you need to bekerja sama occay.

Si vottom pulak, kalau dah tahu nak kena fuck, make sure lah kawan korang tuh dicuci bersih. Kalau dah tahu si top suka rimming, make sure juga kawasan lohong tu bersih tanpa bahan-bahan terasing. Kesian kat top kalau kawasan tu seolah-olah kawasan buangan sampah kan.

Pilik Lokasi Yang Sesuai
Bila nak memasak, sure akan cakap, dapur adalah tempat memasak. Tapi jangan lupa, memasak juga boleh dilakukan kat banyak tempat lain seperti kat halaman rumah dan kawasan riadah. Memasak ni boleh je nak buat kat mana-mana pon mengikut kehendak kita. Begitu juga dengan Sex. Sex sinonim dengan bilik tidur dengan katil yang empuk. Tapi, sex juga masih boleh dilakukan di pelbagai tempat mengikut kehendak dan fantasi kita.

Dengan persetujuan partner, pilih la tempat yang boleh membangkitkan suasana. Pilih tempat yang memberikan lebih nilai. Its ok kalau balkoni atau basement yang menjadi pilihan. Hehehehe.





Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 my PLU life, my PLU words, my PLU mind - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -