Popular Post

Posted by : Unknown December 16, 2013

Akhirnya, terpaksa buat balik blog ni. Blog lama dah hangus terbakar, jahanam. Entah sape la cilanat buat tahana kat haku neh. Dengan blog nyamuk pon rasa tergugatz. Kannnzzz..


Well, back to the track. Why I need blog? Yes, I just perlukan satu tempat yang boleh haku luahkan segala kesakitan, kepedihan dan pelbagai kisah heppi yang aku berdepan selama aku hidup ni, tanpa perlu bersembunyi akan status diri aku sebagai GAY.


Its hard to face as being gay. Nak bercerita perlukan sesorang yang sealiran. Mati la kalo ko pergi bercerita masalah gay ko kat jantan seterait kan. Silap-silap, makan kaki ko. And mampu ke ko nak bercerita masalah ko dengan jejantanz lain dengan kawan ko si mamat seterait tuh? Haku tak sekuat itu okeh.

Dari dulu, maksud haku dari semenjak haku terdedah dengan dunia gay, haku selalu kata, especially dekat BF (kini ex-) haku, kita ni dah dilahirkan dengan penuh kehinaan. So, jangan kita menghinakan lagi sesuatu yang telah hina. Cuba untuk jadi seseorang yang boleh dibanggakan, yang lahir dari tempat yang penuh kehinaan.
Honestly, sex haku hanya dengan pasangan haku. Sama ada ringan atau berat. Nak nafikan sex dalam hidup, adalah mustahil bagi aku. So we need a couple. Get a couple and make fun with him. Carilah couple mengikut selera masing-masing and then setialah. Tak perlu nak melanggan mencari batang kat merata tempat.

Sorry, haku bukan nak tunjuk alim ke hapa ke. Its just my own opinion. Aku sendiri pernah cuba untuk curang dulu. Tapi, sewaktu sedang asyik ber'ramas mesra' tu, hadir rasa bersalah kat pasangan aku and on the spot, semuanya menurun. Hahaha, lastly, aku quit from playing that game and i realized that I cannot stand with life without loyalty.

Niat haku kat blog ni cuma nak luahkan setiap apa yang haku rasa, ceritakan apa perjalanan hidup haku and share sesuatu yang haku suka, bukan untuk tarbiah uols untuk jadi macam haku. kalau uols rasa its good, ikut lah. Tiada paksaan okeh.

Adiosz amigoesz!!!




{ 2 carutans... read them below or Comment }

- Copyright © 2013 my PLU life, my PLU words, my PLU mind - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -